Продавець Інтернет-магазин "Постільної білизни та іншого текстилю" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
529 відгуків

В неробочий час компанія обробляє замовлення — 2-3 дні. Зв'язатися можна через вайбер 0661920048 для швидкого зв'язку.

+380 (63) 407-00-44
+380 (97) 966-36-28
Магазин - Постєльне
Кошик

Про нас

Інтернет магазин "Постєльне" пропонує своїм клієнтам великий каталог текстильної продукції українських і зарубіжних виробників за низькими цінами. Відмінною особливістю є те ― що ми працюємо без посередників і напряму з виробниками текстильної продукції. Так само завдяки прямим контактам ― ми пропонуємо індивідуальне пошиття по ваших розмірах з тканин в нашому асортименті. Всі виробники представлені в нашому каталозі ― це ті компанії, які зарекомендували себе як надійні виробники якісної продукції, які дорожать своєю репутацією. Продукція представлена в нашому каталозі проходить контроль якості і виключає наявність шлюбу.

У нашому каталозі представлена продукція на основі поширеного натурального матеріалу ― бавовна і його похідних тканин:

- Бязь, бязь люкс

- Ранфорс

- Сатин

- Поплін

Так само є в наявності комплекти з синтетичних "гіпоалергенних матеріалів "микросатин", "полисатин" які найчастіше використовуються в постільних комплектах 3D/

Великий вибір виробів з "гіпоалергенних матеріалів і наповнювачів ― холофайбер, quadroair, мікрофібра, штучний пух ідентичний натуральному.

Завдяки наявності складів по всій території України ― ми відправляємо товари протягом доби після оплати.

Співпраця з нашим магазином ― це запорука вашого спокійного сну.

1. Чому ваш магазин продає і спеціалізується саме на постільну білизну?
- Ідея створення інтернет магазину постільної білизни та супутніх
товарів виникла випадково, нам запропонували співпрацю по
просуванню і продажу постільної ТЕП, Балакком, вкладень не потрібно і ми
ризикнули. Створенням магазину займався знайомий програміст, в результаті
те, що починалося від нудьги через пів року дало хороший результат, так
як магазин почав набирати обертів ми вирішили зайнятися її розвитком і
більш серйозним просуванням.

2. Чим ваш магазин відрізняється від інших інтернет магазинів
спеціалізуються на постільній білизні?
- Основний упор у своєму магазині ми зробили на усунення недоліків
більшості інших магазиноа як онлайн так і фізичних, а саме
- Ми більшу частину часу на зв'язку, це зручно тим, хто працює і
після роботи хотів би але не може потрапити в магазин так як той
працює до 17-18 годин і закривається, а людина в цей час сам
тільки з роботи йде. Наша підтримка працює якщо потрібно навіть вночі -
це зручно молодим мамам, тим хто не може вдень приділити час для
вибору або замовлення і немає часу на телефонне спілкування.
- Більшість магазинів продають текстиль чи своєї торгової марки або
"все на купу" - всіх кого можна продавати - тих і продають. У нас не
так, ми продаємо та співпрацюємо лише з тими фабриками і постачальниками
- яких особисто перевіряли на якість продукції, швидкість обробки
заказаов, наявність можливості індивідуального пошиття та багато інших
факторів. В результаті у нас немає величезного вибору товарів - але у нас є
те, по чому сумують люди - якість і сервіс. Якщо ми зробили
помилку, а помилитися може кожен - ми не перекладывем відповідальність
на когось, ми вирішуємо виникла складність самостійно. Наша
позиція така, що - клієнт правий і ми з ним і підтримаємо і допоможемо у
вирішенні проблеми, але ображати себе то ж не дамо, обман і нарочная
псування товару і потім вимога його повернути - не пройде. Надаючи
клієнту якісний товар і сервіс - ми в праві вимагати того ж
ставлення і до себе. Ті хто вже співпрацював з нами по разових покупок,
оптом - вже відчули наші переваги, зручність роботи. Всі проблемні
моменти виникали були на 100% можна і ніхто не залишився
ображеним.
- Ми зіткнулися і не один раз з такими моментами коли клієнту на
замовлення відшивають продукцію за визначеними розмірами, матеріалами, кольором -
а в результаті отримуємо не те, що замовляли, при цьому фабрика на відріз
відмовляється виправляти свої помилки - з такими виробниками ми
відразу прощаємося, краще ми втратимо 1000 гривень на одному замовленні, але
продамо клієнту те, що він хотів, чим будемо втрачати обличчя або втратимо
істотні суми на оптових зказах. Нам не важливо розмір і сума
покупки - у нас однаково комфортно буде при купівлі на 100 грн або
10 000 грн = разица буде тільки в розмірі знижки :)
- Якщо є аргументований повернення, не дивлячись на те, що текстиль
відноситься до групи товарів які не підлягають поверненню або обемну (за
законом про захист прав споживачів) - ми можемо піти на зустріч і
замінити або навіть повернути сплачені кошти, чого зараз роблять
дуже мало магазинів і фабрик.



3. З якими фабриками ви працюєте?
- На даний момент у нас устоялися теплі ділові відносини з
фабриками ТЕП і ЗАТИШОК, а так само дистриб'ютором в Україні продукції
Andersen Данія,Турецькими брендами TAC, KARACA HOME, U. S. Polo Assn, Pierre Cardin, Irya, Nazenin, SHAMROCK, Eponj, AMOUR PARIS, Lotus,Best Class , Romeo Soft, MAXSTYLE, Penelope, Othello, Confetti, Top Dreams, ЕКО ПУХ, Kristal, Lady Lingerie . Починаємо роботу з фабриками Вилюта, Влади, Таг текстиль, Чарівний сон, Дотинем і ще багатьма компаніями.

4. Чим відрізняється інтернет магазин від звичайного магазину на ринку?
- Відмінностей достатньо, як позитивних так і негативних.
- У звичайному магазині або на ринку можна помацати, подивитися в живу на
продукцію. В інтернеті не можна - це самий основний мінус. Так само
минусом есть то - что интернет это площадка для мошенников и многие
люди уже не раз обжигались на обмане, когда оплачивают покупку и
получают не то что заказывали или вовсе ничего не получают, а продавец
пропадает со связи. Еще я думаю стоит отметить что для некоторых
клиентов неудобством является то - что заказы обрабатываются по
очереди и срои котправки у нас это от 1 до 3 рабочих дней, в отдельных
случаях, на отдельные группы товаров до 4 дней.

Из положительных моментов то, что не нужно никуда ходить - один раз
купив у нас в магазине клиенты через время возвращаются снова,
запрошують друзів і знайомих для спільних покупок. Зробивши замовлення
через сайт або по телефону, або в чаті з оператором = людина отримує
вичерпну інформацію про товар, наявності, кольорах, розмірах і все
що його цікавить...

Інформація про компанію

Назва:
Інтернет-магазин "Постільної білизни та іншого текстилю"
Тип компанії:
Торгова компанія, Дистриб'ютор / Реселер
Кількість співробітників:
Менше 5 осіб

Організаційно-правова форма та капітал

Рік заснування:
2015
Статутний фонд:
Менше 10 тис. USD
Організаційно-правова форма:
Суб'єкт підприємницької діяльності

Ринкова діяльність

Обсяги продажів за рік:
До 50 тис. USD
Обсяги покупок за рік:
До 50 тис. USD

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner